навчання закупівлям (ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ) в києві

Оставьте заявку

наш менеджер свяжется с вами в течении 30 минут

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма получена.

Тренинг центр/Тренинг участие в тендерах/Тренінг ефективні закупівлі

Навчання для замовників: «Секрети ефективних закупівель. Поради експертів» Київ

Дати проведення:

11-12 липня

25-26 липня

15-16 серпня

05-06 вересня

19-20 вересня

 ПЛАН НАВЧАННЯ

 

1-й день

 

9:15 - 9:30 Реєстрація учасників навчання.

Відкриття навчання. Вступне слово.

 

09:30 – 10:30 Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:

  •  Новий Закон ЖКП: аналізуємо зміни в закупівлях комунальних послуг з 1 травня 2019 року.
  •  Е-Каталог - модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам;
  •  аналізуємо Наказ  № 16 про затвердження Інструкції з використання е-каталогу Prozorro-market;
  •  Наказ  №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?
  •  Зміни у Наказ № 490 про затвердження форм документів, на що звернути увагу.

 

10:30 – 11:30 Планування закупівель: нюанси та судова практика

  •  моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
  •  судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
  •  чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
  •  плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
  •  інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
  •  чим відрізняється додаток від річного плану?;
  •  як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
  •  складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
  •  адміністративна відповідальність за неоприлюднення річного плану;
  •  порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  •  додатково виділені кошти судова практика.

 

11:30 – 11:40 Перерва

 

11:40 – 12:30   Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):

  •  хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
  •  принципи проведення допорогових закупівель;
  •  проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи;
  •  звіт про укладенні договори: нюанси складання та строки для оприлюднення;
  •  яку інформацію та/або документи по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?;
  •  практичні рекомендації в розрізі окремих ситуацій;
  •  перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
  •  основні етапи допорогового електронного аукціону;
  •  судова практика;
  •  портал громадського моніторингу закупівель Dozorro.

 

12:30 – 13:00 Обідня перерва

 

13:00 – 14:50 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:

  •  чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
  •  як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
  •  скільки пропозицій може подати один учасник?;
  •  в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
  •  завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
  •  ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
  •  якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
  •  дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
  •  формальні помилки чи потрібно прописувати?;
  •  санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  •  забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  •  вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
  •  чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
  •  чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
  •  яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
  •  приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.

 

14:50 - 15:00 Перерва

 

15:00 - 16:00 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:

  •  встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
  •  на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
  •  практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
  •  практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
  •  практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
  •  приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
  •  чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством

 

16:00 - 16:30 Відповіді на питання учасників навчання

 

2-й день

 

09:30 – 10:30 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:

  •  які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
  •  чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
  •  чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?;
  •  істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
  •  яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
  •  захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
  •  на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір?
  •  строки укладання договорів;
  •  вимоги для укладання договору;
  •  зміна істотних умов договору про закупівлю;
  •  зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
  •  як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  •  продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  •  недійсність договору про закупівлю;
  •  судова практика.

 

10:30 - 10:40 Перерва

 

10:40 – 12:00 Процедура проведення звичайних (українських) відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі:

  •  алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
  •  розглядаємо та відповідаємо на питання та вимоги учасників закупівлі;
  •  вносимо зміни до тендерної документації;
  •  розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
  •  як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнати торги такими, що не відбулись;
  •  строки укладення договору про закупівлю;
  •  звіт за процедурою;
  •  перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua;
  •  про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
  •  практичні ситуації.

 

12:00 – 13:00 Бізнес-ланч

 

13:00 – 14:00 Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником МЕРТУ (Уповноваженого органу). Рамкові закупівельні угоди.

 

14:00 – 14:45 Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за Законом про публічні закупівлі:

  •  підстави для  застосування переговорної процедури;
  •  “нюанси” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
  •  які документи вимагати від учасника переговорної процедури закупівлі?;
  •  алгоритм проведення переговорної процедури;
  •  оприлюднення рішення про намір укласти договір: що необхідно врахувати;
  •  коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
  •  строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;

 

14:45 – 15:00 Звітування за процедурами закупівлі:

  •  проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
  •  коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
  •  звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду.

 

15:00 –  15:10 Перерва

 

15:10 – 16:10 Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю

  •  орган виконавчої влади, уповноважений на здійснення моніторингу;
  •  що таке моніторинг закупівлі?;
  •  період, протягом якого проводиться моніторинг;
  •  підстави проведення моніторингу закупівлі;
  •  строки при моніторингу закупівлі;
  •  взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу;
  •  висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника;
  •  індикатори ризику: що і для чого?;
  •  приклади результатів моніторингу окремих закупівель;
  •  публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збору та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.

 

16:10 – 16:30 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування.

Відповіді на питання учасників навчання.

 

 

 

Вартість участі – 2960 грн. за 1 представника.

 

Місце проведення – конференц-зал м. Київ, пров. Тбіліський 4/10

 

Будемо відкривати секрети ефективних закупівель за допомогою реальних прикладів.

 

Новачки отримають комплексні знання в сфері публічних закупівель, а досвідчені фахівці підвищать кваліфікацію, вивчать нові практики, отримають консультації і поспілкуються з однодумцями.

 

У вартість участі в тренінгу входять:

- роздаткові матеріали (Посібник для Замовників нового формату з урахуванням останніх змін Законодавства у сфері публічних закупівель, блокнот, ручка, календарі, папка);

- доступ до практичних матеріалів на сайті

- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі;

- інформаційно-лекційне обслуговування;

- конференц-набір;

- бізнес-ланч;

- видача сертифікатів про навчання.

ЗАЛИШТЕ заявку

наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 30 хвилин

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма получена.

 

Вартість навчання – 2960 грн. за 1 представника.

 

Новачки отримають комплексні знання в сфері публічних закупівель, а досвідчені фахівці підвищать кваліфікацію, вивчать нові практики, отримають консультації і поспілкуються з однодумцями.

ПОДРОБНЕЕ

 

 

АКТУАЛЬНЫЕ ТРЕНИНГИ В КИЕВЕ

ТУРИЗМ И РЕСТОРАНЫ

  • Управление баром
  • Курсы ресторанного бизнеса
  • Официант

КУРСЫ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ