навчання публічним закупівлям

Оставьте заявку

наш менеджер свяжется с вами в течении 30 минут

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма получена.

Тренинг центр/Тренинг участие в тендерах/Тренінг Публічні закупівлі

Практичне навчання публічним закупівлям Київ (для учасників)

13-14 серпня 2019 року

ПЛАН НАВЧАННЯ

 

1-й день

09:15 – 09:30 Реєстрація учасників семінару

Відкриття семінару.

Вступне слово.

 

09:30  – 10:30 Загальна частина:

Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:

• Наказ  №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?;

• новий модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам – Е-Каталог.

Електронна система закупівель РroZorrо:

• поради по вибору та роботі на майданчиках  РroZorrо;

• Закон «Про публічні закупівлі»: допороги та надпороги, вартісні межі та особливості;

• кошти за участь у закупівлі, випадки повернення учаснику;

• принципи здійснення закупівель;

• перші кроки учасника допорогових закупівель;

• алгоритм проведення допорогової закупівлі;

• аукціон в системі РroZorrо, регламент та принципи;

• моніторинговий портал DoZorro - як інструмент оскарження допорогових закупівель.

 

10:30 – 10:40 Кава-перерва

 

10:40 – 12:00 Приймаємо участь в публічних закупівлях, вивчаємо та виконуємо вимоги ТД замовника:

• вивчаємо тендерну документацію;

• вимоги документації, які є дискримінаційними, що каже Закон?;

• як виглядає документація-матрьошка;

• приклади прихованих вимог в тендерній документації;

• форма подачі інформації під час закупівлі;

• завірення документів печатками, що змінилось?;

• вимога, щодо ЕП(електронного підпису) пропозиції, як діяти учаснику?;

• мова тендерної пропозиції: документи складені іноземною мовою: перекладати чи ні?;

• формальні та арифметичні помилки - що каже Закон;

• коли вимагається довідка про застосування заходів із захисту довкілля;

• санкційне законодавство - пам'ятка учаснику;

• все що потрібно знати про забезпечення пропозиції та виконання договору.

 

12:30 – 13:30 Бізнес-ланч

 

13:00 – 14:45 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:

• встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;

• що може вимагати замовник;

• практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);

• практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);

• практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);

• приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;

• чи може замовник вимагати від учасника документи, які не передбачені законодавством?

 

14:45 – 15:00 Перерва

 

15:00 – 16:00 Аналітичні інструменти в ProZorro, вчимося користуватись:

• перевіряємо потенційного партнера за допомогою пошукових та аналітичних модулів: 007.org.ua, bi.prozorro.org; Clarity Project;

• цікаві пошуки: сервіс визначення коду предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу;

• вивчаємо функціонал аналітичної системи YouControl.

 

16:00 – 16:30 Відповіді на питання

 

2-й день

 

09:30 – 12:00 Відкриті торги:

• як і у які терміни звернутись до замовника?

• готуємо та подаємо тендерну пропозицію через майданчик;

• замовник вносить зміни: про що потрібно пам’ятати;

• як підготуватися до аукціону та технічно себе захистити;

• рекомендації щодо участі та перемоги в аукціоні;

• основні правила аукціону;

• стратегії участі в аукціоні;

• якщо не виграли – не здаємось;

• процедура розгляду тендерної пропозиції;

• Ви-переможець, як не впустити свою перемогу;

• відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації);

• основні етапи та ключові моменти процедури відкритих торгів: підбиваємо підсумки;

• основні відмінності між відкритими торгами за «українською» та «міжнародною» процедурою.

Практичне заняття на комп’ютері.

 

12:00 – 12:30 Бізнес-ланч

 

12:30 – 14:00 Вимоги статті 17 Закону, коли замовник може прийняти рішення про відмову в участі у закупівлі:

• підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції - що каже Закон?;

• перелік відкритих державних реєстрів: перевіряємо себе та конкурентів;

• довідки, які учасник може замовити он-лайн;

• перевіряємо чи порушували конкуренти законодавство про захист конкуренції;

• хто такі бенефіціари і коли інформація про них не оприлюднюється?;

визначаємось, коли учаснику потрібна антикорупційна програма і за якою формою її складати.

 

14:00 – 14:10 Перерва

 

14:10 – 15:30 Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:

• види скарг до постійно діючої адмінколегії Антимонопольного комітету України та строки їх подання;

• розмір плати за подання скарги до АМКУ;

• оформлюємо скаргу правильно;

• документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;

• типові помилки при подачі скарги;

• порядок та строки  розгляду скарг колегією;

• чи можна оскаржити рішення адмінколегії;

• розставляємо акценти: розгляд окремих рішень колегії;

• практичні поради щодо процедури оскарження;

• реальні приклади антиконкурентних узгоджених дій.

 

15:30 – 16:00 Підсумки семінару. Інтерактивне тестування. Відповіді на питання

 

 

 

Вартість навчання2960 грн. за 1 представника.

 

Місце проведення – конференц-зал м. Київ, пров. Тбіліський 4/10

Новачки отримають комплексні знання в сфері публічних закупівель, а досвідчені фахівці підвищать кваліфікацію, вивчать нові практики, отримають консультації і поспілкуються з однодумцями.

 

У вартість участі в навчання входять:

- роздаткові матеріали (Посібник для учасників нового формату з урахуванням останніх змін Законодавства у сфері публічних закупівель, блокнот, ручка, календарі, папка);

- доступ до практичних матеріалів на сайті

- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі;

- інформаційно-лекційне обслуговування;

- конференц-набір;

- бізнес-ланч;

- видача сертифікатів про навчання.

ЗАЛИШТЕ заявку

наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 30 хвилин

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма получена.

 

Вартість участі – 2960 грн. за 1 представника.

 

Будемо відкривати секрети ефективних закупівель за допомогою реальних прикладів.

ПОДРОБНЕЕ

 

 

АКТУАЛЬНЫЕ ТРЕНИНГИ В КИЕВЕ

ТУРИЗМ И РЕСТОРАНЫ

  • Управление баром
  • Курсы ресторанного бизнеса
  • Официант

КУРСЫ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ